reklama

Už by som rada ostať...

..bezcielne pobehujem po dome... strkám do tašky to a ešte ono, avšak vždy mám pocit, že mi niečo chýba....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Áno, chýba... Ale maminu,ocina, bratov ani kocúra do cestovnej tašky nezbalím... Aj keď by sa tam možno nejako pomestili, nešli by...

Tohto roku som nastúpila do prvého ročníka na vysokú školu. A poviem vám, cestovať vlakom 60 km denne, nie je žiadna sranda. Keby tie vlaky chodili častejšie, alebo aspoň načas. Tak keď už som sa dopravila z našej malebnej dedinky do nášho druhého najväčšieho mesta vláčikom, trebalo mi cestovať ešte minimálne polhodinu MHD-čkou ku škole... A MHD je ako smrť, nikdy nevieš kedy príde..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som najskôr riešila internát, ktorý mi nedali, keďže podľa niekoho nebývam dosť ďaleko na to, aby som bola oslobodená od cestovania. Tak sme začali zhánať byt... A keďže sme chudobní študent, platiť 100 eurový nájom by sme asi nezvládali.

Tak sme si poriešili niečo dostupnejšie, doslova zo dňa na deň. Zajtra ráno musím naložiť periny a hrnce do auta a vybrať sa smer Košice. A teraz sa vo mne dejú divné pocity, je mi proste ľúto, že musím odísť. Niekam preč, do veľkého mesta, v ktorom sa pravidelne zvyknem strácať. Toho týždňa sa mi to podarilo ešte iba dvakrát..:)

S čistým "svedomím" si budem môcť v sprche zaspievať : ,,... bývam v cudzom meste, plnom cudzích ľudí, v cudzom byte spávam...." ..a neviem, čo bude... Či sa, ako mamina skonštatovala, o týždeň nevrátim a budem radšej cestovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pretože som slabá. Istým spôsobom nenávidím zmeny. Presne týmto. Lebo by som chcela, aby to bolo všetko tak, ako predtým, aby sa v mojom živote nemuselo meniť absolútne nič, domov, práca, a hlavne ľudia v mojom živote. Prvých pár nocí budem skrývať slzičky a tváriť sa, že je všetko ok.

Ale nie som ok... Ešte stále nie. A ešte dlho nebudem. Lebo sa bojím. Oveľa viac, ako sťahovania... Oveľa viac, ako učenia... Oveľa viac ako všetkého, sa bojím piatku. Asi ešte napíšem pár riadkov. Tak pre istotu. Aby sa tie správne slová dostali správnym ľuďom.

Ale keďže rozmýšľa až nechutne optmisticky : Dobre bude... A keď nebude, tak sa vrátim domov.. Ku mamine, ku krbu a do svojej postele. Pretože očividne nie som svetobežník. A keď na to príde, tak hrdo vyhlásim, že doma mi je dobre...

Ivana Rusnáková

Ivana Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A živote je možné potkat je tisíckrát a nenajít. A potkat se jednou a najít se navždy. (Goethe) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy zo dna šuflíka alebo..som sa opäť zasmialajooySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu