reklama

Boh si zo mňa asi robí srandu...

,, ŽIjeme v blúdnom kruhu povrchných sexuálnych známostí, na ktoré chceme čo najrýchlejšie zabudnúť. A keď náhodou natrafíme na niekoho, kto nám vlezie pod kožu a začína nám byť blízky, rýchlo, z posledných síl cestu k nemu zahatame, aby sa z toho, nedajbože, nevykľula - láska..."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Použila som citát z knihy Evity Urbaníkovej - Všetko, alebo nič. Použila som ho preto, lebo sa mi zdá výstižnejší ako všetko ostatné, čo sa na mňa v poslednej dobe nalepilo. Ako všetko ostatné, čo žijem, čo žijú tí druhí.

Všetci chcú nezaväzné vzťahy, lásku na jednu noc, nikto sa nechce viazať, pretože tým tomu druhému ublíži.

Boh si zo mňa robí srandu. Posiela mi do života mužov, ktorým nestojím za to, aby so mnou boli. Už dlho rozmýšľam nad tým, čo to spôsobuje...

,, Priťahujeme presne to, čomu sa chceme vyhnúť"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja priťahujem presne takýto typ ľudí... Zabite ma niekto, už nemám silu, a to som sa sama sebe zaprisahala, že toto už nikdy viac nedopustím...

Boh ma skúša. A napriek tomu, že vždy na povzbudenie používam slová : ,, Boh ti na plecia naloží len toľko, koľko vládzeš uniesť " sama im akosi neverím.. Začínam mať pocit, že už je toho priveľa...

... Len som to, že som smutná, potrebovala vykričať svetu...:o(

Ivana Rusnáková

Ivana Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A živote je možné potkat je tisíckrát a nenajít. A potkat se jednou a najít se navždy. (Goethe) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy zo dna šuflíka alebo..som sa opäť zasmialajooySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu