reklama

Chcem takého...

Pozorovaním človek zistí mnoho vecí. Napríklad aj to, že ,mnohí ľudia vo vzťahu len "sú".. A mne je to ľúto. Dúfam, že ja sa takejto chyby (už) nikdy nedopustím. Ja si počkám. Na toho, kto splní všetky moje "podmienky"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Chcem takého, ktorý bude každé ráno počítať moje pehy na nose.

Takého, ktorý si bude myslieť, že pekne spievam, hoci to vôbec neviem.

Takého, ktorý mi na nič nepovie ,, Je mi to jedno..."

Takého, ktorý bude so mnou plakať, keď mi bude naozaj zle.

Takého, ktorý bude počúvať moje hlúposti, a bude sa smiať na mojich vtipoch, ktoré vôbec nie sú smiešne...

Takého, ktorý ma v pravý čas objíme, len tak, sám od seba...

Chcem takého, ktorý ma bude nekonečne dlho hladiť a bozkávať na chrbte, pretože to milujem..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takého, ktorý bude rešpektovať moje - nie...

Chcem takého, ktorý by si nikdy v živote neobliekol ružové tričko..:)

Takého, s ktorým sa budem nahlas smiať....

Chcem takého, ktorý mi povie "Moje dievčatko"

Takého, ktorý ma bude milovať, keď sa ráno zobudím...

Takého, ktorý mi dá neposlušné vlasy opäť za ucho...

Takého, ktoré vôňu budem neskutočne milovať, pri ktorej sa mi podlomia kolená, a on sa len ticho usmeje..

Takého, ktorý vždy bude mať pri sebe žuvačky a pomádu...

Takého, ktorý mi zavolá len preto, že ma chcel počuť...

Chcem takého, ktorému budem chýbať.

Takého, ktorému sa bude zdať moja topánková úchylka celkom normálna..:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takého, ktorý mi povie, keď ho niečo trápi...Ktorý to bude chcieť so mnou vyriešiť...

Takého, ktorý mi proste povie : ,,Ľúbim ťa"...

Chcem takého, ktorý bude mať v očiach že MA KONEČNE NAŠIEL...

...a ja si naňho počkám...

Ivana Rusnáková

Ivana Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A živote je možné potkat je tisíckrát a nenajít. A potkat se jednou a najít se navždy. (Goethe) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy zo dna šuflíka alebo..som sa opäť zasmialajooySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu