reklama

Ani láska nie je večná

Tak, ako rýchlo sa mi dostal do života, tak pomaly sa mi z neho vytrácal. Denne sa počet myšlienok na jeho osobu stále zmenšuje, čakám na chvíľu, kedy sa dostanem k číslu nula. Ale ešte asi prešlo málo dní. Ó, koľká irónia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Pripomenuli mi ho fialovo - tyrkysové vianočné svetielka. V tom "našom" meste. Rozmiestnené presne tak, ako vtedy. Presne na tých istých stromoch, v tom istom poradí. Aj keď vtedy som si všímala viac jeho, ako vyzdobené stromy.

Ale už to aspoň tak nebolí. Niekedy rozmýšľam, či takto vyzerá láska. Či skutočne bola skutočná, alebo som to prehnala. V preháňaní mám slušnú prax. Dlhoročnú. V zabúdaní vlastne tiež. A ešte vo vyrábaní problémov. Všetky viem vyriešiť, kým nie sú moje. Lebo sebe pomôcť neviem. Mne pomáha čas. Učí ma trpezlivosti a hojí rany.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pod kožou už nemám jeho, ale taký zvláštny pokoj. Prišiel v deň, kedy som definitívne ukončila sebatrýznenie, vymazala jeho číslo z mobilu a vlastne zovšadiaľ.

Pretože ani láska nie je večná. Príde, keď to najmenej čakáš a odíde, keď ju najviac potrebuješ. Zastaví tvojmu srdcu prívod kyslíka a to sa láme.

Odišla

Ostali len "reklamy" na šťastný život, pesničky a miesta, ktoré mi ho pripomínajú, na ktoré sa už nevraciam.

So zvláštnou patetickosťou a značnou dávkou klišé som vymazala jeho existenciu vo svojom svete. No nedobrovoľne sa k tomu vraciam, a v duši sa usmievam.

Už len ho nestretnúť... :o))

Ivana Rusnáková

Ivana Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A živote je možné potkat je tisíckrát a nenajít. A potkat se jednou a najít se navždy. (Goethe) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy zo dna šuflíka alebo..som sa opäť zasmialajooySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu