reklama

Mám dvadsať!!!

...No a čo...?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

&

Dnes oslavujem prv#253;ch -dsať...

Zaujímavý pocit.... Cítim sa stará... Vekom? Ani nie.... Možno rozmýšľaním... Unavená... Zo starostí, povinností a učenia...

Ale šťastná, lebo sa teším na zajtrajšok a viem, že to bude super...

Mám narodeniny... A tento deň je iba môj...

Želali mi hlavne veľa zdravia, lebo ho akosi nemám v poslednej dobe, veľa lásky - tu sa mi akosi podozrivo darí, želali mi málo slz, veľa úsmevov a poriadnu oslavu... Za priania ďakujem, hoci je tu pár ludí, od ktorích mi tie priania chýbajú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo už, taký je život a ja sa teším, čo mi v ďalšom roku prinesie....

Odchádzam, oslavovať... Na chatičku s tými, ktorích ľúbim...:-)

Ivana Rusnáková

Ivana Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A živote je možné potkat je tisíckrát a nenajít. A potkat se jednou a najít se navždy. (Goethe) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy zo dna šuflíka alebo..som sa opäť zasmialajooySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu