reklama

Prajem Ti všetko najlepšie...

Priateľstvo je puto pevné, nesmrteľné, nekonečné... Sú v ňom tajomstvá, smiech aj slzy, dôvera... Bolo v mojom živote takmer päť rokov a potom to jeden piatok zmenil... Kdesi v jej kúpeľni som mala svoju zubnú kefku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vďaka nej som sa stala závislou na káve...

Objavila čaro čajov a čajovní...

Prežila s ňou doposiaľ najhoršie obdobie v živote...

Spoznala toho najzvláštnejšieho kocúra...

Vďaka nej som prečítala mnoho úžasných, mnou neobjavených kníh...

Naučila som sa počúvať klavír a kresliť husľový kľúč...

Byť pre niekoho dôležitá....

Pochopila deterministický chaos...

Objavila som svoju hodnotu v niečiom živote, aj k tomu mi pomohla ona...

Dnes má Ali narodeniny. A ja už dva týždne cestujúc v košickej emhádéčke rozmýšľam, aký darček by som jej kúpila. Niečo s vlčími makmi. Alebo čiernou mačkou. Notované rukavice, fialovú zubnú pastu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to takmer päť mesiacov, čo sme sa nevideli, nepočuli, nenapísali si ani čiarku. A zrejme to budem počítať na roky.

Už nemám s kým piť kávu, nemám sa s kým smiať, nemám komu v noci napísať esemesku, keď nemôžem zaspať. Tak si pustím Bacha, skladbu, ktorú mi poslala pred piatimi rokmi, a ktorá netuším, ako sa volá, vezmem do rúk knižočku, ktorú som od nej dostala k narodeninám a čítam si citáty o priateľstve. Začnú po lícach tiecť slzy, a po tisíci krát si uvedomím, o čo prichádzam...

Ivana Rusnáková

Ivana Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A živote je možné potkat je tisíckrát a nenajít. A potkat se jednou a najít se navždy. (Goethe) Zoznam autorových rubrík:  Príbehy zo dna šuflíka alebo..som sa opäť zasmialajooySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu